aart-groothuis.reismee.nl

Jaszbereny-Hortobagy 121 km.

Vanmorgen dacht ik eerst een verhaal te gaan schrijven over de wegen en het verkeer.
Naar Heves NNO over de 31 NO wind strak tegen en een hele slechte weg.
Grote gaten in de sporen van de autos zodat die half spoor gaan rijden. Zowel het achter op komend als het tegemoet komend verkeer. Bovendien was het ook nog erg druk.
Ik weet niet of jullie er iets bij voor kunnen stellen maar toen heb ik wel een paar keer gedacht dat het niet gekker moest worden. Dat arme fietsje van me moest ook om de gaten slalommen, dus ik was er best druk mee. Blij met mijn spiegeltje. Tegemoet komend verkeer, achter op komend verkeer en het wegdek in de gaten houden.
Gelukkig werd de weg na Dany, waar hij oostwaarts over gaat in de 33, veel beter en had ik de wind ook meer opzij.
Bij Tisza reed ik een gebied binnen wat het mooiste landschap van mijn fietstocht is, tot nu toe.
Laagland, kortom Giethoorn, en dan tig keer uitgestrekter. Ik zal er wat fotos van oplossen maar als je kunt moet je maar eens op Google Maps kijken en dan fotos van dat gebied aan klikken.D dat zullen er ongetwijfeld heel veel op staan. Hier komt dus het hongaarse riet vandaan, vermoed ik.
Nu zit ik in Hortobagy op een camping en heb lekker mijn eigen potje gekookt. Goede camping met 4 campers, waarvan 1 nederlandse, en ik.
Nou, nog een paar fotos en dan zoek ik mijn tentje op.
Internet is hier dus overal gratis met Wifi. Ik moet alleen wel bij de receptie gaan zitten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!