aart-groothuis.reismee.nl

Carei 119 km.

Ik heb zo veel te vertellen.
Over armoede, het wordt hier wel heel snel duidelijk dat er een hele bevolkingsgroep buiten de boot valt, rijkdom, de landsaard, het thuis voelen (of niet), de kwaliteit van de wegen, de landbouw en weet ik wat niet meer maar....
Vandaag geen goede berichten van het thuisfront ontvangen en daarom doe ik de komende dagen alleen per sms kort verslag aan Ineke.
Ik ga nu zo snel mogelijk de tocht volbrengen, dat deed ik toch al, en dan wil ik ook zo snel mogelijk naar huis dus een rendez vous met de groep zit er helaas niet in.
De verhalen komen misschien t.z.t. wel in een persoonlijk gesprek.
Tot ziens, hopelijk, in Nederland.

P.s. Om gissen te voorkomen: Mijn moeder hoopte een operatie te kunnen ondergaan vanwege een melanoom maar heeft vandaag in Amsterdam te horen gekregen dat dat er niet in zit.
Bovendien heeft een zwager van me net een long operatie ondergaan vanwege longkanker.
Met mij gaat het goed hoor. Het fietsen vind ik heerlijk en is goed te doen maar bovenstaande maakt toch wel dat ik graag naar huis wil.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!